среда, 5. април 2017.

Kako zauvek smršati?

Šta moraš/želiš da uradiš dok si živa i zdrava?
Ja moram da smršam.
Moj cilj je da jednog dana ustanem, popijem kafu, i ispred svakog svog natpisa debela mama, napišem zgodna mama. Svi znamo koliko je to dugačak i težak proces. Al želje i imamo, da bismo ih ostvarili.
Ok.
Svi znamo kako se mršavi, i 99% nas opet mršavi. Mene zanima..to opet, zašto iznova moramo da mršavimo? Zašto svi imaju komentar: "Ti si opet na dijeti?" Jednom, kad mi neko bude objasnio kako se mršavi ZAUVEK, verovaću da zna tu tajnu. E, sad ćete vi zgodnice početi sa manje jedi, više se kreći..u logorima nije bilo debelih i ostalo..ALI.. ja se krećem..baš baš..ali i jedem baš baš. Nisam u logor nikad svratila, ni turistički - to bi, mislim, trebalo da uradim. I svi nutricionisti i treneri i psihoterapeuti će imati objašnjenje i teoriju, a mi debeli ćemo se opet buditi i lezati sa istom mišlju: Zašto smo opet debeli? To bih želela da mi objasni neko, ko je jednom smršao i nikada se više nije ugojio.
Ja znam da je sve u glavi! Moram da odlučim da ne smem, bukvalno, ne smem da jedem šta i kada želim i koliko želim. Dakle,moram da izađem iz zone komfora!
I dokle god ja budem gledala ove #PlusSize cice, koje mi se stvarno dopadaju. I dokle god ne okačim svuda po stanu sopstvene haljine u maximalnoj veličini  42, tek da vidim da su i one velike i da moram barem u njih da uđem, od moje dijete nema ama baš ništa! Znam ja to.


5 коментара:

  1. Najveci problem savremenog drustva!
    I sama imam problem sa viskom kilograma, i potpuno razumem koliki napor i cvrst karakter treba imati da bi se uspelo :)

    ОдговориИзбриши
  2. Nije to samo kvrc u glavi. Postoji mnogorazloga za gojaznost, a sama gojaznost je odgovor tj. posledica jednog od tih. Upravo stog potrebno je pozabaviti se uzrokom, a rešavajući ga rešavamo i problem inače ćemo stalno biti ponovci. Promena stila življenja, posle tog, je neminovna i tu ne sme biti odstupanja, zauvek ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš to..promena stila življenje, odreći se zone komfora, to je najveća teškoća.

      Избриши