недеља, 2. април 2017.

Mama velikim slovom.

Mame se pišu velikim slovom. 
Aprillilililili

Mame da se pišu velikim slovom. I tačka. Znaju mnoge mame zašto. Ne, sve. Nije lako postati i ostati mama. A tek biti debela mama, e to je baš teško. Jel jeste? Mi debele mame znamo koliko jeste, ove vitke imaju sreće, ili su gladne?  Da bih rodila moju Ciklamu, ja sam se pošteno namučila, al što sam se namučila kad sam je rodila ..lele.. to je muka, i nema joj kraja. U njeno veličanstvo "trudnoći" sam se ugojila tačno 40 kg. Znači 40 nedelja = 40 kg. Moj ginekolog mi je tada rekao da ni svinče ne može da se goji tom progresijom, kad se tovi pred Božić. A ja, eto jesam. Bila sam jako ljuta, sram ga bilo. Sada shvatm koliko je čovek bio u pravu, pa preterala sam. Aman. 

Uskoro duvamo tri svećice, ja i dalje imam veliki  ogroman višak kg, koji je varirao, pa jedno dvadesetak kilograma gore dole, ali i dalje daleko od onog koliko treba da bude. I znate zašto, pa nemam volju, karakter..kako god, ali uvek u glavi napravim izgovor. I besna sam zbog toga. I ljuta. I nije da nisam svašta preduzimala i svašta plaćala da se kilogrami skinu, a nisam uspela, jer nikada nisam istrajala. 
Ima li nas još? Moram da prestanem da se molim, i počnem da se borim. I da shvatim da mnoga kratka uživanja ne uzrokuju dugoročnim zadovoljstvom. Tačka. 

A vi drage trudnice, da se uobročite! Ha ha, koja reč "uobročite", ali prava, baš ta. Da ne budete slonice, kao ja. Život ne prestaje, kada vas to čudesno biće zagrli. Ne jedite za dvoje! Molim Vas. Ili jedite šargarepu umesto čipsa. Bljak. Jel da? Jeste, ali će mnogo teže biti skinuti svaki kilogram nego grickati šargarepu. Veruj te mi, imam iskustva.

Ako ste srećne debele, tudne ili ne. Neka ste. Ja nisam. I nemam nameru da vas ubeđujem da ni vi niste. Bravo za vas. Ja želim da budem pristojno debela, ne mršavica! Mršavica nikada nisam bila, koliko se sećam.  Moje telo sada u konfekcijkom broju 48 i 33-toj godini je zaista nepristojno. Znam da ima mnogo nas debelih mama, i znam da to stanje želimo da promenimo! 
I moramo.



Нема коментара:

Постави коментар